Motosiklet hırsızları kıskıvrak yakalandı

Çorum'un İskilip ilçesinde mokosiklet çalan 2 kişi polis ekipleri tarafından kıskıvrak yakalandı.

Çorum'un İskilip ilçesinde mokosiklet çalan 2 kişi polis ekipleri tarafından kıskıvrak yakalandı.

Edinilen bilgilere göre, geçtiğimiz günlerde ilçe iki ayrı motosiklet hırsızlığı yaşandı. Bunun üzerine çalışma başlatan İskilip İlçe Emniyet Müdürlüğü motosiklet hırsızlığı olayına karşıan R.G. ve Z.B'yi kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. Polis çalışanan mokosikletleri sahiplerine teslim ederken, motosiklet sahipleri de polislre teşekkür etti.

Zanlılar haklarında düzenlenen soruşturma evrakıyla birlikte adli makamlara sevk edidi.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor