Kaptan, yaptığı açıklamada, "Gaziantep zor bir deplasmandı. 1-0’dan sonra kendi hatalarımızdan rakibe birkaç pozisyon verdik. 3-0’la net bir galibiyet aldık. 16 puandayız. İstediğimiz buydu. Üst sıralarda tutunmak istiyoruz. Milli ara bize iyi geldi. Yakaladığımız bu seriyi sürdürmek istiyoruz. Şimdi Avrupa’da Shakhtar Donetsk maçı var. Oradan da güzel bir sonuçla ayrılıp Osmanlıspor maçına odaklanmak istiyoruz" dedi.
Milli ara Kartal’a yaradı
Atiker Konyaspor Kaptanı Ali Çamdalı, Gaziantepspor maçının ardından açıklamalarda bulundu
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ