Meclis personeline ücretsiz "Ankara Kart"

TBMM Başkanlık Divanında, merkez teşkilatında görevli personele, mesaiye ücretsiz gelip gitmesi amacıyla "Ankara Kart" verilmesi kararı alındı

TBMM (AA) - Başkanlık Divanında, Meclis'in merkez teşkilat birimlerinde görevli personele "Ankara Kart" verilmesi kararı alındı.

TBMM Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Başkanlığından yapılan yazılı açıklamada, TBMM Başkanlık Divanında, Meclis'in merkez teşkilatı birimlerinde görevli personele, mesaiye geliş ve gidişlerinin temini amacıyla "Ankara Kart" verilmesi kararı alındığı belirtildi.

Uygulamaya geçecek sistemde personele "Ankara Kart" verileceği ve bu karta ayda 22 gün üzerinden hesaplanan, günlük 2 tam ve 2 aktarma bedeli yardım yapılacağı ve personelin mesaiye geliş-gidişlerinin ücretsiz olacağı kaydedildi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor