Manisa’daki depo yangınında 3 araç ve binlerce paket sigara kül oldu

Manisa'nın Salihli ilçesindeki bir firmaya ait sigara deposunda çıkan yangında 3 araç ile binlerce paket sigara kül oldu.

Manisa'nın Salihli ilçesindeki bir firmaya ait sigara deposunda çıkan yangında 3 araç ile binlerce paket sigara kül oldu.

Edinilen bilgiye göre gece saatlerinde Gaziler Mahallesi Tüccarlar Sitesi'ndeki bir firmaya ait sigara deposunda çıkış nedeni henüz tespit edilemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Dumanları fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen Manisa Büyükşehir Belediyesi Salihli İtfaiye Amirliği Ekipleri yangına müdahale etti. İtfaiye ekiplerinin çalışması sonucu yangın söndürüldü.

Yangında ölen ve yaralanan olmazken, depoda bulunan binlerce paket sigara ile depodaki sigara dolu 3 araç yandı.

Olayla ilgili çalışma başlatıldı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor