Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu ile Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, futbolcuları törene çıkarken tek tek tebrik etti. Atiker Konyaspor’un ilk kez kazandığı Ziraat Türkiye Kupası’nı alan futbolcular büyük sevinç yaşadı. Futbolcular sevinçlerini karşılaşmada kendilerini yalnız bırakmayan Yeşil Beyazlı taraftarlarla paylaştı.
Maçın adamı Ömer Ali Şahiner
Törende futbolculara madalyaları Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç ve Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören tarafından verildi
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ