Leylekler trafo merkezine indi, bölge elektriksiz kaldı

Sakarya'nın Akyazı ilçesinde trafo merkezine inen leylekler bölgeyi elektriksiz bıraktı.

Sakarya'nın Akyazı ilçesinde trafo merkezine inen leylekler bölgeyi elektriksiz bıraktı. Yaşanan olay sonrasında birçok leylek telef oldu.

Edinilen bilgilere göre, sürü halinde Akyazı ilçesinden geçen leylekler Kuzuluk'ta elektrik telleri ve trafo merkezinde konaklama yaptı. Trafo merkezine iniş yapan leyleklerden birçoğu elektrik çarpması sonucu telef olurken, 5 saat Kuzuluk, Dokurcun, Ormanköy ve Balbalı Mahalleleri elektriksiz kaldı. SEDAŞ ekipleri, gün boyu elektrik kesintilerini gidermek için çalışarak bölgeye tekrardan elektrik verildi.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor