Kupada ilk maç seyircisiz

Atiker Konyaspor, kupada Başakşehir maçında yaşanan olaylar nedeniyle bir maç seyircisiz oynama cezası almıştı.

 

Atiker Konyaspor, Başakşehir ile oynadığı final maçında çıkan olaylar nedeniyle aldığı bir maçlık seyircisiz oynama cezasını kupada çekecek. Yeşil-beyazlı ekip gelecek sezon Türkiye Kupasında iç sahada oynayacağı ilk maçı seyircisiz oynayacak. Başakşehir de Konyaspor gibi kupada ilk maçında seyircisinden yararlanamayacak.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ