Kulüpler, paraya sıkıştı

Digitürk, TFF’ye Haziran başında ödemesi gereken parayı Ağustos’un ilk haftası sonunda ödeyeceğini iletmişti ancak parayı henüz vermedi

Digitürk, yayın hakları nedeniyle kulüplere Haziran ayında ödemesi gereken parayı daha ödemedi. Haziran ayında ödenmesi gereken para verilmediği için kulüpler; lisans ve transferde büyük sıkıntı yaşıyor. Transfer çalışmalarını yapan kulüpler beklenen ödemelerin gerçekleşmemesi nedeniyle transferde zor durumda kalıyorlar. Peşinatlar konusunda futbolcular ile kulüpler karşı karşıya gelirken Federasyon yetkilileri ödeme konusunda “bekliyoruz” dediler.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ