Kral Abdullah da 'bırak artık' dedi

Ürdün Kralı Abdullah, Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad'a "yönetimi bırakma" çağrısında bulundu.

Kral Abdullah, BBC'ye verdiği demeçte, "Onun yerinde olsam yönetimi bırakırdım... Yerime gelecek kişinin mevcut durumu değiştirebileceğinden emin olurdum" dedi.
 
Kral Abdullah, Suriye Devlet Başkanı'nın iktidarı bırakmadan önce yeni siyasi diyalog sürecini başlatması gerektiğini de ifade etti.
 

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?