Atiker Konyaspor, Gençlerbirliği maçında özel konuklarını ağırlıyor. Spor Toto Süper Lig'in 4.haftasında Gençlerbirliği ile oynanacak müsabakası öncesi Sevgi Evleri’nde kalan 50 çocuk yemekte Başkan Ahmet Şan ve yöneticilerle bir araya geldi. Genel Müdür Muhammed Ak’ın organizasyonunda bir araya gelen misafirler, yemekten sonra Atiker Konyaspor ile Gençlerbirliği arasında oynanacak olan Süper Lig karşılaşmasını izleyecekler. Özel çocuklar, şu sıralarda VİP’teki yerlerini aldı.
Konyaspor’un özel misafirleri tribünde
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Konya il Müdürlüğü'ne bağlı Karatay Sevgi Evleri’nde kalan 50 çocuk Atiker Konyaspor – Gençlerbirliği maçını VİP’ten takip edecek
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ