Atiker Konyaspor resmi twitter hesabı, Shaktar'ın attığı golde ofsayt olduğunu belirtti. Yapılan açıklamaya ek olarak pozisyonun görseli de paylaşıldı. Yapılan açıklamada, "Ulusal basın yediğimiz golün ofsayt olduğu görüşünde" denildi.
Konyaspor'un ofsayt isyanı
Atiker Konyaspor maçta yediği golün ofsayt olduğuna dair bir twit paylaştı
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ