Kayacık Tesisleri’nde Teknik Direktör Aykut Kocaman ve yardımcı antrenörler gözetiminde gerçekleşen antrenmanda Kızılcabölükspor maçında ilk 11'de forma giyen oyuncular salonda çalıştı. Diğer oyuncular, sahada koşu ve topla yapılan ısınma hareketlerinin ardından pas ve top kontrol çalışması yaptı. Antrenman şut ve gol çalışmasının ardından yapılan çıkış koşuları ile sona erdi.
Konyaspor'da Alanya mesaisi sürüyor
Spor Toto Süper Lig'in 13.haftasında Pazar günü deplasmanda Alanyaspor'a konuk olacak Atiker Konyaspor, hazırlıklarına yapılan antrenmanla devam etti
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ