Konyaspor taraftarı Başkent'te takımını yalnız bırakmadı

Konyaspor taraftarı Başkent'te takımını yalnız bırakmadı

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Atiker Konyaspor, Gençlerbirliği'ne deplasmanda 2-0 yenildi. 19 Mayıs Stadyumu'nda oynanan maçta yeşil-beyazlı taraftarlar, takımlarını yalnız bırakmadı.Kendilerine ayrılan bölümü dolduran taraftarlar maç boyunca takımlarını destekledi. Ancak maç sonunda gelen mağlubiyet yeşil-beyazlıları üzdü.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ