Konyaspor izinde

Atiker Konyaspor, Beşiktaş maçının ardından 3 günlük izine ayrıldı

Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş ile oynanan ve 2-2 berabere sona eren 2.hafta maçının ardından Konyaspor’da oyunculara milli maçlar nedeniyle lige verilen arada 3 gün izin verildi. Oyuncular 31 Ağustos Çarşamba günü saat 18:00'da Kayacık Tesisleri'nde yapacakları antrenmanla ligin 3.haftasında deplasmanda Antalyaspor ile oynayacakları maçın hazırlıklarına başlayacak.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ