Sönmez, “Shakhtar Donetsk maçı bizim için tecrübe oldu. Bu maçı unuttuk. Önümüzde Osmanlıspor maçı var. Artık tüm konsantremizi lige vermeliyiz. İnşallah Osmanlıspor maçında taraftarımıza 3 puan hediye ederiz” dedi. Sönmez, Avrupa'ya gitmenin en kolay yolunun Ziraat Türkiye Kupası olduğunu belirterek, bu sezon kupaya büyük önem verdiklerini ve kupada final oynamak istediklerini söyledi.
Konyaspor için Avrupa’nın yolu Kupa’dan geçiyor
Atiker Konyasporlu Halil İbrahim Sönmez, Osmanlıspor maçının öncesinde açıklamalarda bulundu
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ