Konyaspor gol çalıştı

Atiker Konyaspor, Avusturya kampında 7.gününü geride bıraktı. Yeşil-beyazılar, sabah saatlerinde yaptığı idmanda bol bol gol vuruşu çalışması yaptı

Atiker Konyaspor, bu sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla Avusturya'daki birinci etap kamp çalışmalarını sürdürdü. Teknik Direktör Aykut Kocaman ve yardımcı antrenörler gözetiminde yapılan antrenman, koşu ve çabukluk-koordinasyon çalışması ile başlarken, 4'e 1 pas ve top kapma çalışması ile devam etti. Oyuncular daha sonra 2'ye 1, 3'e 2 hücum-savunma organizasyonu ve gol çalışması yaptı. Antrenman koşu ile sona erdi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ