Konyaspor bayrağı İstanbul Boğazı'nda dalgalanacak

Ziraat Türkiye Şampiyonluğa ulaşan Atiker Konyaspor, Yeşil-Beyazlı bayrağını İstanbul'da dalgalandırmaya hazırlanıyor.

 

Temsilcimiz, Konyaspor bayrağını 15 Temmuz Şehitler Köprüsüne asılması için sözlü ve yazılı olarak İstanbul Valiliğine başvuruda bulundu.  Konuyla ilgili açıklama yapan Atiker Konyaspor Kulüp Müdürü Muhammed Ak, "Türkiye Kupası Şampiyonluğu sonrası bayrağımızı İstanbul'da 15 Temmuz Şehitler Köprüsünde dalgalandırmak için başvurumuzu yaptık. Sözlü olarak onayımızı da aldık. Şuan resmi yazıyı ve bayrağın asılacağı tarihin bize bildirilmesini bekliyoruz." dedi.

www. memleket.com.tr

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ