Kocaeli'de 17 kamu çalışanı adliyeye sevk edildi

Kocaeli'de gözaltına alınan 17 kamu çalışanı adliyeye sevk edildi

Kocaeli'de, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine ilişkin soruşturma kapsamında gözaltına alınan 17 kamu çalışanı adliyeye sevk edildi.

Kocaeli Cumhuriyet Başsavcılığının yürüttüğü soruşturma doğrultusunda, örgütün kriptolu mesajlaşma uygulaması "ByLock"u kullandıkları iddiasıyla gözaltına alınan kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan 3'ü kadın 17 kişinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, adliyeye sevk edildi.

Şüphelilerin adliyeye götürülüşü sırasında geniş güvenlik önlemi alındı.

 

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor