Kastamonu'daki FETÖ/PDY davası

Örgüt üyesi oldukları ve örgütün propagandasını yaptıkları öne sürülen 15 eski polis memuru ile bir ev hanımı, hakim karşısına çıktı

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında haklarında dava açılan 16 kişinin yargılanmasına devam edildi.

Kastamonu Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, "silahlı terör örgütü üyesi oldukları" ve "terör örgütü propagandası yaptıkları" iddiasıyla tutuksuz yargılanan eski polisler Erhan Y, Eşref K, İkram D, Kerim D, Mehmet Ali A, Mehmet Ali M, Metin B, Osman E, Özlem B, Şevket S, Bayram Y, Burhan U, Faruk D, Önder Y. ile ev hanımı Nurşen A. hazır bulundu. Meslekten ihraç edilen Mustafa A. ise duruşmaya gelmedi.

Şevket S, duruşmadaki savunmasında, suçsuz olduğunu öne sürdü.

Örgütün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullanmadığını iddia eden Şevket S, "Bu telefon ByLock kullanmaya müsait değil. Telefona program yüklenip yüklenemeyeceğinin araştırılmasını istiyorum." dedi.

Eşref K. de örgütle bağı bulunmadığını, ByLock da kullanmadığını iddia etti.

Diğer sanıkların da dinlenmesinin ardından mahkeme heyeti, eksiklerin giderilmesi için duruşmaları erteledi.


Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı