Kastamonu'daki FETÖ/PDY davaları

Ayrı ayrı görülen duruşmalarda "terör örgütü üyesi oldukları" iddiasıyla 14 sanığın yargılanmasına devam edildi

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturmalar kapsamında 14 sanığın yargılanmasına devam edildi.

Kastamonu Ağır Ceza Mahkemesinde ayrı ayrı görülen duruşmalara, "terör örgütü üyesi oldukları" iddiasıyla tutuksuz yargılanan Murat K, Abdulmecit K, Salih P, Recep V, Murat T, Ali B, Elif P, Fazilet Ş, Aysel T, Fevziye A, Fatma Ö, Mustafa Ö, Meltem Ö. ve Şükran K. katıldı.

Sanıklardan Meltem Ö, örgütün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullanmadığını iddia etti.

Hattı kendisinin kullandığını ifade eden Meltem Ö, internetle ilgili işlemleri eşinin yaptığını söyledi.

Şükran K. ise örgütle bir bağının bulunmadığını öne sürdü.

Diğer sanıklar da önceki duruşmalardaki ifadelerini tekrarladıklarını belirterek, beraat talebinde bulundu.

Mahkeme heyeti dosyalardaki eksikliklerin giderilmesi amacıyla duruşmaları erteledi.



Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı