Kalpar, “İki takım için de önemli bir maçtı. Özellikle kendi sahamızda oynadığımız maçları kazanmak çok önemli. Kazandığımız için mutluyum. Tabii çok oynayarak kazandık diyemem. İlerleyen haftalar için bize büyük moral oldu. Önümüzde Konyaspor maçı var. O maçı da kazandığımızda hedefimizi tutturmuş oluruz" şeklinde konuştu.
Kalpar, Konya’yı gözüne kestirdi
Spor Toto Süper Lig’in 12. haftasında sahasında Kayserispor’u 3-0 yenen Aytemiz Alanyaspor’da Teknik Direktör Hüseyin Kalpar, önümüzdeki hafta oynanacak Konyaspor maçıyla ilgili konuştu
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ