Kahramanmaraş'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Kahramanmaraş'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünü kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Kahramanmaraş'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, Kahramanmaraş'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü sebebiyle Vali Vahdettin Özkan'a bir kutlama mesajı gönderdi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor