Kâbil'de 12 kişi öldürüldü !

Amerikan askerlerinin açtığı ateşte 12 kişi öldü.

Afganistan'ın başkenti Kabil'in güneyinde, Amerikan askerlerinin bomba yerleştirmeye çalışan iki militanı tespit etmesinden sonra açılan ateşte 12 kişinin öldüğü bildirildi.

Paktiya eyaleti yetkilisi, askerlerin iki militanı öldürdüğünü, daha sonra destek olarak çağrılan helikopterin saldırısında 10 kişinin daha öldüğünü belirtti.

Amerikalı yetkililerin, ölenlerin tamamının militan olduğunu söylediği, ancak Afgan yetkililerinin soruşturma başlattığı ifade edildi.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?