Jandarmadan uyuşturucuya geçit yok

Balıkesir'in Edremit ilçesinde jandarma ekipleri kenevir eken iki kişiyi yakaladı.

Balıkesir'in Edremit ilçesinde jandarma ekipleri kenevir eken iki kişiyi yakaladı.

Edinilen bilgiye göre, Balıkesir İl Jandarma Komutanlığı unsurlarınca "Uyuşturucu Madde İmal ve Ticareti ile Yasadışı Ekim" olaylarına yönelik yapılan çalışmalar sonucunda C.Ö. isimli şahsın, Edremit ilçesi Zeytinli mahallesinde bulunan tarlasına kenevir ektiğine dair bilgi elde etti. C.Ö. isimli şahsın Edremit ilçesi Zeytinli mahallesindeki ev ve eklentilerinde, aracında ve tarlasında yapılan aramada 64 kök kenevir bitkisi, 1 adet ruhsatsız 7,65 mm çapında tabanca, 1 adet kurusıkı tabanca, 2 adet ruhsatsız av tüfeği, 20 adet muhtelif fişek ele geçirildi.

C.Ö. isimli şüpheli ile tarlasında bekçilik yapan ve tabancalarla kenevir bitkilerinin kendisine ait olduğunu beyan eden Ö.A. isimli şüpheli yakalanarak haklarında yasal işlem başlatıldı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor