Jandarma teşkilatı 180 yaşında

Bursa Valiliği bahçesinde saat 09.30'da başlayan program kapsamında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu.

Bursa'da jandarma teşkilatının kuruluşunun 180. yıl dönümü kutlandı.

Bursa Valiliği bahçesinde saat 09.30'da başlayan program kapsamında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hakan Saraç'ın çelenk koymasıyla başlayan tören saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından sona erdi. Düzenlenen törene İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hakan Saraç, İl Emniyet Müdürü Vekili Cahit Şahin, jandarma ve emniyet personeli katıldı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor