İran Cumhurbaşkanlığı Birinci Yardımcısı Cihangiri Ankara'da

Başbakan Yıldırım ve İran Cumhurbaşkanlığı Birinci Yardımcısı Cihangiri, baş başa görüşmenin ardından heyetler arası görüşmeye başkanlık etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım ve İran Cumhurbaşkanlığı Birinci Yardımcısı İshak Cihangiri, yaptıkları ikili görüşmenin ardından heyetler arası görüşmeye başkanlık etti.

Çankaya Köşkü'nde basına kapalı gerçekleştirilen görüşme, yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Görüşmede, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Çevre ve Şehircilik Bakanı Yardımcısı Mehmet Ceylan, Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Ümit Yalçın, İçişleri Bakanlığı Müsteşarı Muhterem İnce, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Başkanı Murat Çetinkaya ile diğer ilgililer hazır bulundu.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor