"İbiş'in Salıncak Oyunu" sahneleyecek

SİVAS (AA) - Sivas Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tiyatro ekibi, çocuk izleyiciler için “İbiş’in Salıncak Oyunu”nu sahneleyecek....

SİVAS (AA) - Sivas Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tiyatro ekibi, çocuk izleyiciler için “İbiş’in Salıncak Oyunu”nu sahneleyecek.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, geleneksel orta oyunundan uyarlanmış anonim bir çocuk oyunu olan “İbiş’in Salıncak Oyunu”, 16-17-23-24-30 ve 31 Mart tarihlerinde 10.00 ve 14.00 saatlerinde Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi’nde izleyiciyle buluşacak.

Sivas Belediyesi tiyatro kursu eğitmeni Bülent Olgun, bu yıl “İbiş’in Salıncak Oyunu” adlı gösteriyle perde açacaklarını belirtti.

Oyunun 5 ve 11 yaş arası çocuklara hitap ettiğini aktaran Olgun, "Oyunumuz Türk tiyatromuzun kahramanlarında oluşmaktadır. İbiş, Kavuklu, Zenne, Dede Ruhi, Tuzsuz Deli Bekir, Temel ve Hüsmen Ağa çocuklarımızla buluşacaklar. Oyununda süt içmenin faydaları, birlik ve beraberlikten güç doğacağı, yalan söylemenin kötü olduğu gibi konuları çocuklara esprili bir dille anlatmaya çalışacağız.” ifadelerini kullandı.

Oyunun ücretsiz olacağı kaydedildi.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL