Güvenlik görevlileri pusuya düştü

Pakistan'da pusu kuran militanların saldırısında 14 güvenlik görevlisinin öldüğü bildirildi

Pakistan'ın kuzeybatı bölgesinde, pusu kuran militanların saldırısında 14 güvenlik görevlisinin öldüğü bildirildi.

Adını açıklamak istemeyen bir güvenlik gücü yetkilisi, saldırının bugün Afganistan sınırındaki aşiret bölgesi Khyber'de düzenlendiğini belirtti.

Yetkili, konvoy halinde hareket eden güvenlik güçlerinin saldırıya uğradıkları anda üslerine dönmekte olduklarını kaydetti.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?