Gölcük ve Abant'a yarıyıl tatilinin son gününde yoğun ilgi

BOLU (AA) - Bolu'nun doğal güzellikleriyle ünlü Gölcük ve Abant tabiat parklarına, yarıyıl tatilinin son gününde vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.Kent...

BOLU (AA) - Bolu'nun doğal güzellikleriyle ünlü Gölcük ve Abant tabiat parklarına, yarıyıl tatilinin son gününde vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Kent merkezine 13 kilometre uzakta bulunan Gölcük'e gelen vatandaşlar, buz tutan göl çevresinde yürüyüş ve piknik yaparak, kartopu oynayarak, iskelede hatıra fotoğrafı çektirerek tatilin keyfini çıkardı.

Merkeze yaklaşık 35 kilometre mesafedeki Abant Tabiat Parkı girişinde ise yoğunluk nedeniyle zaman zaman uzun araç kuyrukları oluştu.

Konaklamak ve günübirlik tatil için Abant'ı tercih edenler, buz tutan göl çevresinde yürüyüş yaptı, ata ve faytona bindi. Şambrel ve kızaklarla kayarak eğlenen tatilciler, piknik yapıp hatıra fotoğrafı çektirdi.

Ailesi ve arkadaşlarıyla Abant'a gelen Sevilay Yazıcılar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Sakarya'da kar olmadığı için Abant'a geldik. Buranın doğası ve havası çok güzel. Göl çevresinde mangal yaptık." diye konuştu.

Kültür Sanat Haberleri

Şekerci Han Restorasyonu: Tarihin Kalbi Fatih’te Yeniden Atacak
Yılın Fotoğrafı İHA’dan
Minik ressamların eserleri beğeni topladı
Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı