Gölbaşı'nda basketbol turnuvası

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi ve Türkiye Haber Kameramanları Derneği işbirliğiyle medya kuruluşları arası tek pota basketbol turnuvası düzenlendi.Gölbaşı...

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi ve Türkiye Haber Kameramanları Derneği işbirliğiyle medya kuruluşları arası tek pota basketbol turnuvası düzenlendi.

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, yaptığı açıklamada, turnuvada yer alacak tüm kurumlara ve basın mensuplarına başarılar diledi.

Bu tür organizasyonlara her zaman ev sahipliği yapmaya hazır olduğunu anlatan Duruay, turnuvanın geleneksel hale getirilmesinin planlandığını dile getirdi.

Türkiye Haber Kameramanları Derneği Başkanı Aytekin Polatel de turnuvada yer alacak tüm kurumlara başarılar diledi.

Turnuvaya 16 takımın katılacağı, müsabakaların yarın başlayacağı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ