Gençlerden Vali Canbolat’a ziyaret

Gençlik ve Spor Bakanlığınca bu yıl 35.si kutlanan Gençlik Haftası kapsamında ilk ziyaret Konya Valimiz Sayın Yakup Canbolat’a yapıldı.

 

Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ömer Ersöz, Gençlik Merkezi Müdürü Kasım Yazıcı, gençler ve sporculardan oluşan kafile, Yakup Canbolat’ı ziyaret ederek Gençlik Haftası kapsamında yapılacak olan sportif faaliyetler, sosyal ve kültürel etkinlikler hakkında bilgiler verdi

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ