Gaziantep'in kurtuluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Gaziantep Valisi Yerlikaya'ya kutlama mesajı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep'in kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre Yıldırım, Gaziantep'in düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya'ya kutlama mesajı gönderdi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor