Spor Toto BAL’ın ilk haftasında evinde Sarayönü Belediyespor ile karşılaşan Ereğlispor maçtan önce şampiyonluk kupasını Ereğli Belediye Başkanı Özkan Özgüven ve federasyon başkanı Remzi Ay'ın elinden aldı. Müsabakanın hakemlerine ve her iki takım kaptanına çiçek takdimi sonrasında taraflara centilmence maçlar dilendi
Ereğlispor kupasını aldı
Konya Amatör Küme 2016-2017 Futbol Sezonu'nda Süper Grup şampiyonu olarak Spor Toto Bölgesel Amatör Futbol Ligi'ne yükselen Ereğlispor şampiyonluk kupasını aldı.
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ