Düzce’de fındık hasadı başladı

Düzce’nin Akçakoca ilçesinde fındık üreticileri mahsullerini toplamaya başladı. Bazı bölgelerde başlayan fındık toplama çalışmasında üreticiler bu yıl fiyatların düşük olduğunu ifade etti.

Fındık toplama ücretinin 54 TL olarak açıklanmasının ardından fındık üreticileri, kendi fındıklarını kendileri toplamaya başladı. Fındık üreticileri, Güneydoğu illerinden fındık işçilerinin de geleceğini belirterek, "Bazı bölgelerde Fındık işçileriyle birlikte toplanacak, küçük arazisi olanlar ise kendi fındığını kendisi topluyor" dediler. Bu yıl Fındık fiyatının açıklanmasını bekleyeceklerini belirten fındık üreticileri, ’’Fiyatlar konusunda endişeliyiz ne olacağını bilmiyoruz. Bir belirsizlik yaşıyoruz’’ diye konuştular.

Hasatlarını tamamlayan tarla sahipleri, mahsullerini kurumaya bıraktı

Ekonomi Haberleri

KONYA'NIN GIDA DEVİNE SPK ONAYI
ŞİMŞEK LONDRA'DA RESTİ ÇEKTİ
Nokia Geri Dönüyor! Yapay Zeka Markayı Kurtaracak
HELAL DENETİMİ DİJİTALE TAŞINDI
ÇİTÇİNİN ALIN TERİ HESAPLARA YATTI