TMO Hububat Ödemeleri Başladı: Çiftçinin Alın Teri Hesaplara Yattı

TMO Hububat Ödemeleri Başladı: Çiftçinin Alın Teri Hesaplara Yattı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO tarafından başlatılan hububat alımları kapsamında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 3 Haziran itibarıyla başlayan hububat alım süreci kapsamında ilk ödemelerin üreticilerin hesaplarına yatırıldığını müjdeledi. TMO güvencesiyle yürütülen süreçte, üreticinin emeğinin korunmasına büyük önem verildiği ifade edildi.

Alım Noktaları 600’e Çıkıyor

Ülke genelinde şu an 211 noktada devam eden alım faaliyetlerinin, hasat sezonunun hız kazanmasıyla birlikte 600 noktaya ulaşacağı belirtildi. Bakan Yumaklı, TMO’nun kendisine getirilen tüm ürünleri alacağını vurgulayarak, üreticilerin ürünlerini pazarlama konusunda herhangi bir sorun yaşamayacağını belirtti.

Ödeme Planı Hakkında Bilgilendirme

TMO, ürün bedellerini 21'inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçinin alın terinin karşılığını zamanında alabilmesi için tüm planlamaların yapıldığını belirten yetkililer, hasat döneminde üreticiyi desteklemeye devam edeceklerini yineledi.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.