"Diyalektik Yansımalar" sergisi açıldı

Selçuk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Orhan Cebrailoğlu'nun "Diyalektik Yansımalar" isimli resim sergisi, sanatseverlerle...

Selçuk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Orhan Cebrailoğlu'nun "Diyalektik Yansımalar" isimli resim sergisi, sanatseverlerle buluştu.

Cebrailoğlu, Süleyman Demirel Kültür Merkezi Sergi Salonu'ndaki açılışta, sergisindeki resimlere "Leb-i Derya", "Varlıkta Yokluk", "Seyr-i Alem", "Düş Kırıkları", "Dünya Bir Penceredir" gibi isimler verdiğini söyledi.

Eserlerinde sanatın felsefe, felsefenin sanat olduğu üzerinde durduğunu belirten Cebrailoğlu, "Sanatın özel bir diyalektiği vardır. Sergide felsefi kavramların sanatsal yansımalarını göreceksiniz. O açıdan değerlendirilmeli sergim. Eserlerimin ana teması diyalektik yaratım sürecindeki sanatçının karşılaşabileceği iç ve dış devinimler, özellikle de objeden subjeye, subjeden objeye giden yaratım sürecinin ifadeleridir" dedi.

Sergi, 15 Nisan'a kadar açık kalacak.

 

Kültür Sanat Haberleri

Şekerci Han Restorasyonu: Tarihin Kalbi Fatih’te Yeniden Atacak
Yılın Fotoğrafı İHA’dan
Minik ressamların eserleri beğeni topladı
Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı