Devriye gezen jandarma esrar ele geçirdi

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde devriye görevi sırasında bir otomobili durduran jandarma ekipleri aracın koltuğunda 15 gram kubar esrar ele geçirdi.

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde devriye görevi sırasında bir otomobili durduran jandarma ekipleri aracın koltuğunda 15 gram kubar esrar ele geçirdi.

Alınan bilgiye göre, Sarıgöl İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı ekiplerin önleyici kolluk devriyesi çalışması sırasında şüpheli görülen bir araç durduruldu. Jandarma ekipleri araç sürücüsü İ.B.'ye (34) kimlik kontrolü yaptığı esnada aracın koltuğunun üzerinde 15 gram jelatin kağıda sarılı kubar esrarı fark etti. Gözaltına alınan İ.B. komutanlığa götürülüp ifadesi alındıktan sonra adliyeye sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor