Deplasman yasağı kalktı!

Kulüpler Birliği, geçtiğimiz sezonlarda uygulanan deplasman yasağının kalktığını açıkladı. Konyaspor taraftarları, yeni sezonda Adanaspor ve Antalyaspor deplasmanlarında takımını yalnız bırakmayacak

Kulüpler Birliği Başkanı Göksel Gümüşdağ, "Yeni sezonda deplasman yasağının kaldırılmasına karar verdik. Yayıncı kuruluş, futbola zarar veren, kardeşliğe, birliğe beraberliğe zarar veren görüntüleri hiçbir şekilde yayınlayamayacak" dedi. Temsilcimiz Atiker Konyaspor'un taraftarları, Adanaspor ve Antalyaspor maçlarına yasak nedeniyle bu şehirlere gidemiyordu. Yasağın kalkmasıyla birlikte yeşil-beyazlı taraftarlar, takımlarını yalnız bırakmayacak. 

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ