Cumhurbaşkanı Erdoğan TBMM'den ayrıldı

TBMM (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla yapılan özel oturumu izlemek üzere geldiği TBMM'den...

TBMM (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla yapılan özel oturumu izlemek üzere geldiği TBMM'den ayrıldı.

Erdoğan, Genel Kuruldaki görüşmeleri izledikten sonra Meclis Başkanlık Divanı odasına geçti.

Bir süre burada kalan Erdoğan, TBMM Başkanvekili Ayşe Nur Bahçekapılı tarafından Meclisten törenle uğurlandı.

AA

Türkiye Haberleri

Uzman isim net konuştu: Yağmurlar ülkeyi terketti
ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI