Cumhurbaşkanı Erdoğan, Konya'da

Erdoğan, Konya Valiliğini ziyaret etti

KONYA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Konya Valiliği'ni ziyaret etti.

Erdoğan, Kılıçarslan Şehir Meydanı'nda düzenlenen "Konya Buluşması"nda halka hitap etmesinin ardından, Cumhurbaşkanlığına ait otobüsle Konya Valiliği'ne geldi.

Polis tören mangası tarafından valilik girişinde karşılanan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, Vali Yakup Canbolat tarafından kentle ilgili brifing verildi.

Erdoğan'ın ziyareti, basına kapalı gerçekleşti.

Çıkışta vatandaşları selamlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, otobüsle Valilik'ten ayrıldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor