Can kurtarmaya giden 112 ekibi motosiklete çarptı: 2 yaralı

Muğla'nın Menteşe İlçesinde hasta almak için yolda ilerlediği sırada kırmızı ışıkta geçen ambulans motosiklete çarptı.

Muğla'nın Menteşe İlçesinde hasta almak için yolda ilerlediği sırada kırmızı ışıkta geçen ambulans motosiklete çarptı. Kazada motosiklette bulunan 2 genç yaralandı.

Olay Muğla'nın Menteşe İlçesi Uğur Mumcu Bulvarında meydana geldi. 112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbar sonrası hasta almak için yola çıkan ambulans ekibi, kırmızı ışıkta geçti. Tam o sırada yeşil ışıkta karşı yola geçmeye çalışan 48 ET 202 plakalı motosiklete ambulans çarptı. Çarpmanın etkisiyle metrelerce sürüklenen motosiklet sürücüsü O.Ü. ve motosiklette bulunan M.K. kazada yaralandı. Motosiklete çarpan ambulans ekibi yaralılara ilk müdahalelerini yaptıktan sonra, hayati tehlikeleri bulunmadığı öğrenilen 2 yaralı başka bir ambulans ile Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Kaza sonrası trafik bir süre tek şeritten devam etti.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor