TFF’den yapılan açıklamada, ‘Konya Anadolu Selçukspor Kulübü sporcusu Zekeriya Çakırca'nın, 26.10.2016 tarihinde oynanan Gümüşhanespor - Konya Anadolu Selçukspor Ziraat Türkiye Kupası müsabakasında, rakip takım sporcusuna yönelik şiddetli hareketi nedeniyle takdiren 3 resmi müsabakadan men ve 3 bin TL para cezasıyla cezalandırılmasına karar verilmiştir’ denildi.
Çakırca’ya 3 maç ceza!
Gümüşhanespor ile oynanan Türkiye Kupası maçında kırmızı kart gören Anadolu Selçuksporlu Zekeriya Çakırca’nın cezası belli oldu
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ