Beyaz Saray'dan Suriye açıklaması

Şiddetin her geçen gün zirve yaptığı Suriye ile ilgili Beyaz Saray'dan açıklama geldi.

ABD'den Suriye konusunda yapılan açıklamada "en iyi yol rejimi izole etmek" olduğu belirtildi. Beyaz Saray sözcüsü tarafından yapılan açıklamada, Suriye ile ilgili uluslararası alanda yapılabilecek en iyi şeyin Esad rejiminin izole edilmesi olduğu savunuldu.

Dünya Haberleri

İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?
İRAN ANLAŞMASI ERTELENDİ
ABD RUSYA'YA MESAJI VERDİ
ALÇAK SİYONİSTLER KİMSEYİ DİNLEMİYOR