Belediye otobüsü ile otomobil çarpıştı: 4 yaralı

Sakarya'nın Adapazarı ilçesinde belediye otobüsü ile otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı.

Sakarya'nın Adapazarı ilçesinde belediye otobüsü ile otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı.

Kaza, sabah saatlerinde Güneşler Merkez Mahallesi Ankara Caddesi üzerinde meydana geldi. Plaka ve sürücülerinin isim bilgileri henüz öğrenilemeyen belediye otobüsü ile otomobil Ankara Caddesi üzerinde ki kavşakta çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle araçlarda bulunan 4 kişi kazayı hafif yara alarak atlattı.

Kazanın haber verilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince ilk müdahaleleri yapılan yaralılar hastaneye kaldırılarak tedavi altına alınırken, polis kaza ile ilgili inceleme başlattı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor