Başkan, ihaleden memnun

Atiker Konyaspor Kulübü Başkanı Ahmet Şan, yayın ihalesiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu

Başkan Şan yaptığı açıklamada, "Naklen yayın ihalesi beklentiler doğrultusunda gerçekleşmiştir. Türk futbol camiasına hayırlı olsun. Türk futbolunun marka değerinin yükseltilmesi için kulüplere artık çok daha büyük görevler düşüyor. Bu ihaleyi mali kriterlerin yerine getirilmesi açısından son fırsat olarak görüyoruz" dedi.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ