Başbakan Yıldırım'ın kabulü

Yıldırım, Avrupa Dışilişkiler Konseyi heyetini kabul etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Avrupa Dışilişkiler Konseyi heyetini kabul etti.

Başbakan Yıldırım, Çankaya Köşkü'nde Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi Başkanı Pedro Agramunt ile görüşmesinin ardından, Avrupa Dışilişkiler Konseyi heyeti ile bir araya geldi.

Basına kapalı gerçekleştirilen kabul 1,5 saat sürdü.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor