Başbakan Yıldırım'ın kabulü

Başbakan Yıldırım, Amerikan-Türk Konseyi ve ABD Ticaret Odası üyelerinden oluşan heyeti Çankaya Köşkü'nde kabul etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Amerikan-Türk Konseyi ve ABD Ticaret Odası üyelerinden oluşan heyeti kabul etti.

Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, Yıldırım'ın Çankaya Köşkü'ndeki kabulü yaklaşık bir saat sürdü.

Kabulde, Türkiye-ABD ilişkileri, ekonomik fırsatların yanı sıra yatırım imkanlarının ele alındığı belirtildi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor