Başbakan Yıldırım'ın kabulü

Yıldırım, Japonya Toprak, Altyapı, Ulaştırma ve Turizm Bakanı Keiichi İshii'yi kabul etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Japonya Toprak, Altyapı, Ulaştırma ve Turi̇zm Bakanı Keiichi İshii ile görüştü.

Çankaya Köşkü'nde, basına kapalı gerçekleşen kabul, 50 dakika sürdü.

Kabulde, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da bulundu.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor