Başbakan Yıldırım'ın İzmir'deki sevgi evi ziyareti

Başbakanlığın sosyal medya hesaplarında, Yıldırım'ın sevgi evindeki çocuklarla yaptığı özçekime yer verildi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım'ın İzmir'de sevgi evindeki çocuklarla yaptığı özçekim, Başbakanlığın sosyal medya hesaplarından paylaşıldı.

Başbakanlığın "T.C. Başbakanlık" adlı resmi Twitter, Instagram ve Facebook hesaplarında, Yıldırım'ın, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya ile İzmir'de sevgi evinde yaşayan çocukları ziyaret ettiği belirtildi.

Hesaplardan, Yıldırım'ın sevgi evindeki çocuklarla yaptığı özçekim ve karşılama fotoğrafı, "Her şey yavrularımızın yüzünde küçük bir gülümseme için. Gülen gözleriniz hiç solmasın." sözleriyle yayınlandı.

AA

Türkiye Haberleri

BUNU YAPIN EHLİYETİNİZ GİTMESİN
Uzman isim net konuştu: Yağmurlar ülkeyi terketti
ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR