Başbakan Yıldırım'dan teravih sonrası ev ziyareti

Yıldırım, dün akşam teravih namazını Yıldız Hüdaverdi Camisi'nde kıldı, ardından bir vatandaşın daveti üzerine evini ziyaret etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, teravih namazını dün akşam Yıldız Hüdaverdi Camisi'nde kıldı, ardından bir vatandaşın daveti üzerine evini ziyaret etti.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, dün akşam teravih namazını kıldığı Yıldız Hüdaverdi Camisi'nde, Fuat Aydın'ın daveti üzerine evine ziyarette bulundu.

Fuat Aydın ve ailesiyle sohbet eden ve çay içen Başbakan Yıldırım'a, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, TBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı Beşir Atalay ve AK Parti Genel Sekreteri Abdulhamit Gül eşlik etti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor